~Lama Tiada Berita~

Saturday, June 6, 2009 at 10:55 AM
Finally ade jugak mase aku nak take care blog ak ni....huhuhu...bz je memanjang aku ni...ape r...

At last hari ni akhirnya aku akan bertolak jugak ke UTM bagi memenuhi syarat pentauliahan palapes aku 2....Alhamdulillah....derita aku selama 3 tahun akan tamat x lama lagi....aku tau derita 2 minggu yang akan datang akan datang bersama sebelum pentauliahan aku nnti....semoga lepas2 ni aku da x dikalutkan degn sbrg aktiviti2 markas palapes UTHM coz aku da xnak take part.....aku nak rest puas2 dlu sblum aku smbg ke mane2 siri 500 punye kem....perairan lepas tauliah pn aku xnak ikut....mmpus la ko....aku da Y.O time 2....hahah....suke ati aku le nak join ke x nak....lagi pun aku cume nak ikut nasht staf Samsul yang aku respek 2....jgn menyibuk2 mengada2 lagi datang markas lepas da tauliah....jgn ulang kesalahan batch2 dlu yg memalukan....

2 minggu (hurm, actually brp hari je lagi nak jadi sebulan da aku dok kat uthm ni....) 2 minggu 2 juz tempoh aku gi bengkel kemahiran 2 je.....selebihnya plus aku gi latihan intensif (giler babi punye training) pas2 aku gi latihan berterusan lagi....x jd dkt2 sbulan ak ade kat sini....huhu...org len cuti...aku derita....huak2

Time pentauliahan aku harap dapat buat yg tbaik utk diri aku.....hurm, doa pembuka majlis aku x cari lagi utk jamuan meraikan budak2 fitiq 2......aku yg dapat duty bc doa sblum majlis....(maklum le....ustat utk peringkat la katakan....hu2...) tugas2 KAGAT bagi kat ak...huhu...layan kan saja...

Ok la, wish me luck k.....aku mungkin x ley on9 until 22nd june ni....22nd june ni aku da blik sini da....tauliah ak 20 hb ni....aku harap parents (mama, abah, nana, shidah) blh dtg....n aku harap diorg datang dan aku dapt salam, dan peluk mereka di hari aku tauliah itu....semoga doaku dan harapan ku ni dikabulkan .....amin...ya rabbal a'lamin.... (perkenankan doa ku wahai Tuhan Sekalian Alam)

~Sekian....Jumpa lagi len kali....tata....~

W = walau
A = apa
T = terjadi
A = anak
N = negeri
I = ini
A = akan
H = hadapi.....ye ke? harap2 gitu r....heheh

0 Komentar