Moto Aku Bt Hal

Tuesday, January 26, 2010 at 12:08 AM
Mase2 kritikal macm ni la moto aku 2 nk bt hal....ok la xpe la...boleh diterima lagi...ignition coil ny rosak dan perlu ditukar....tpi kan satu bnd yg aku plek mase aku hntr moto aku 2 kat workshop ptg td bile anak apek 2 pusing spark plug kat moto ak 2....mcm kuat smcm je...pastu pada arah yg slh...riso jgk ak...kang x pasal2 ulir spark plug 2 rosak plak mcm ulir skru minyak kat bwah enjin moto aku 2...

dan ini la yg mnybbkan aku pun suprise jgk la....hasil tgn beliau kot...anak2 cina membuat kerja...atau mmg da nk patah spark plug honda bru aku tu...


HABIS PATAH SPARK PLUG AKU...DAJAI BTOL LA

Memang kerugian...last2 aku habes RM100...tukar ignition coil kunci moto baru....dah la td bt hal lg moto aku 2....msuk bengkel lg esk...entah ape la apek 2 nk kelentong aku lg....

-sekian-

0 Komentar