Hari Yang Disangka Baik Tetapi Kacau Sebenarnya

Friday, July 31, 2009 at 2:48 AM
Sungguh la aku akui bhw rezeki dan bencana itu datang tanpa kita sangka2....kita yang merancang...ALLAH yang Maha
Menentukan...Dia la yang memegang rezeki kite2 ni...


Nak dijadikan citer.....ok, smlm la kan, siang harinya berlalu dengan keadaan yang normal....tiada kekacauan yg blaku n aku mcm biase je....tpi siapa sngka mlm smlm merupakan one of the worst night bt aku....walau bagaimanapun ptg smlm ak da bli sliper baru...hehe...gaya....17 rggt...agak ssh jgk la ak nak kuarkan duit 2...tpi berbaloy...selesa....

okeh, mlm smlm aku da ade semangat da...yeye la kan nk truskan time managemnt utk ngadap komp ni....aku mula ambil serius ttg bahagi masa da skrg ni....ak peruntukkan lebey kurg sejam lima minit shj dlm sehari di depan laptop utk tujuan selain dari kerja....jd, ak pn guna la masa 2 smlm utk repair firmware dlm hp aku ni......utk mudahkan citer...last2 hp ak jd mulfunction tros...nak giler aku wei cri penyelesaian kt internet....aku da terdelete database2 penting dlm BOOT folder hp ak 2.....bile hp dihidupkn...lampu je nyala...skrin gelap je....xde pe.....nk dkt kol 4 pagi bru aku tido 2 pun x dpt solution yg btol2 lagi....huh...MMG LARI ABES TIME MANAGEMENT AKU....ABES KEJE LEN X JALAN PASAL KEGILAAN AKU PASAL DATABASE hp ni....2 yg ak rs mcm agak mnysal 2....mcm da serik je la aku nak update firmware hp aku guna cara yg ala2 blackmarket ni....

aku da mcm putus harapan n pk "masuk worksyop lagi le hp aku....duit lagi"... Pg 2 kelas ak kol 8...nasib bek ak bngun (subuh terlepas....bengong tol)...tpi u know what...hp aku ok trus beberapa minit sblum ak gi kelas hny dgn asbab aku tuka je simcad die...Ya ALLAH...Engkau Maha Berkuasa atas sglanya.....aku akuinya cuma atas kejahilanku aku seolah2 menafikannya....astaghfirullah....jahil btol la kan aku ni....solution die senang je...x yah nak download2 len2 database lagi...cabut simcad n replace blik simcad len kmudian ke simcad asal suda....jd je....

:::::(ALHAMDULILLAH (SEGALA PUJI BAGI ALLAH) :::::
-sekian-

1 Responses to Hari Yang Disangka Baik Tetapi Kacau Sebenarnya

  1. IR NaDzALiK Says:

    Allah Maha Besar..sembahyang kena jga leftenan oi..eheheheh..bese laa dlm kite diuji mesti ada bnda lagi baik Dia bagi..bnda cmtu selalu jd kat aku..huhuu