- AHLAN YA RAMADHAN.... -

Friday, August 21, 2009 at 8:54 AM
Ahlan ya Ramadhan.....less than 24 hours lagi...hehe...alhamdulillah....semoga umo aku panjang utk Ramadhan tahun ni...hurm, tekad ku biase la...ibadat upgrade la sket....smbil puasa bia penuh....ye la since ak da x bz lagi dgn PALAP, bleh la aku tumpu pd life n agama aku....klu x sblum2 ni sibuk je dgn bnd alah 2....

Sungguh aku ade terfikir....mgkn hasrat ustz asri utk Ramadhan tahun x tercapai....ya ALLAH...aku berharap sempat la aku bersahur dan berpuasa bermula esok....amin...anyway..pada sahabat2 ku sekalian...selamat berpuasa aku ucapkan...semoga ibadat kte tahun ni lebih berkualiti daripada seblum2 ni...

- X MATI PUNYE KALAU X MAKAN UTK BEBERAPA JAM PUN....JD X DE ALASAN XNAK PUASA....FHM X NI... - pesanan utk sape2 yg berkenaan....


- sekian -

0 Komentar