Exercise Tempur Nafsu : Hari Pertama

Sunday, August 23, 2009 at 5:08 AM
Alhamdulillah....bjya juga ak smpi ke satu Ramadhan....moga2 umo ak pnjg lagi utk meneruskan hingga ke akhir Ramadhan...InsyaALLAH....

First day lagi da bt kokap...ape la...bajet nak bgun kol 3 stgh la kan nk tapau mknn dari warung cendawan 2....last2 bangun jgk kol 3...(klu x silap aku la dgn jam enset ak yg aku tgk time bgun 2) tpi bley plak ttido blik...huh, ngan2k sgt 2 kot...lemah...huhu...last bangun dgn gelabahnya ha, tgk jam dkt2 5.20....x cuak dibuatny ak ni....alih2 ak cek kt dapo...megi ade 2...satu yg ayam (jenama maggi) satu lagi tomyam (jenama adabi)....tpi kan...nasb bek ak alert...yg maggi 2 da expired....hua3....nsb bek ak x mkn lgi n cek dlu....mkn je la yg adabi 2....huhu....kmudian di topap dgn 2 unit telur rebus (satu telur rebus 2 die termasuk sendiri dlm tong sampah...nak tau cmne itu bley terjadi? kontek la ak...huhu) jd 1 je la tinggal...hurm, first day Ramadhan, sahur mee segera adabi (perasa tomyam) n sebutir telur ayam...boley la 2...lg pn mane aku kluar sgt....x prlu bnyk tenaga...



Berbuka....hurm, sorg aku je la...ditemani shin chan n doraemon kat ntv7.....lalu ak pn ucpkan SELAMAT BERBUKA PUASA sorg2....ak ade trfkr, adakh saat itu akn ku kenang pd ms ku akn dtg...mgkn la....kerana satu masa nnti kita akn btul2 keseorgn.... di alam barzakh.... semoga aku akan dpt berterus berpuasa....dgn baik dan semakin baik....bantulah aku ya ALLAH....

-sekian-

0 Komentar