Exercise Tempur Nafsu : Hari Kedua

Monday, August 24, 2009 at 7:07 AM
Hari ni ak da x tinggal sorg2 da....coz mat mie, mels, n encik zam da blik.....ok la kan....tmbh2 fahim plak dtg rumah pas2...mmg ak sembang pnjg la dgn beliau time tgh2 stuck idea utk bt ulasan subjek pakcik Mat Nor Ikhasan tu....last2 tertangguh selama aku rs dkt2 2 jam....ape la...ntah pape la aku ni klu da sembang 2 kan...huhu....

membe2 blik mmg x sunyi...tpi 2 la, tolerence pasal mknn bbuka 2 kena ada....jgn pk nk mkn sorg2 je mcm hari yg ak tinggal sorg2 2...bhy...huhu.... x elok plak kn.... layan kan saje...jnji same2 buke same2 sahur.... bbuka ak hari kdua ni mcm biase le dgn nasi kerabu....bbuka bia dgn lain2 mknn yg payah dpt time bulan2 biase.....tpi sahur sbgai permulaan sardin + telur dadar je....layan je...huhu...knyang jg....alhamdulillah...

esok punye sahur x tau le ape...tpi ape2 pn, x kisah le...jnji same2....itu pn antara faktor walaupn sahur makan biase2 je tpi sronok...huhu...

smlm aku terawih di masjid dkt pwira 2... something strange la happened....aku ngn2k giler....padahal ak makan nasi kerabu je mcm ari sblum 2...thn plak...aku rs ni msti sbb air kelapa 2 kot...ntah la...huhu...hari ni ak nk solat kt surau perwira...want to see me, come to pwira k...hehe

:::: GUD LUCK TO ALL MY BLOG READERS UTK HARI KETIGA :::

-sekian-

0 Komentar