Exercise Tempur Nafsu : Hari Ketiga dan Keempat

Tuesday, August 25, 2009 at 11:53 PM
hurm, nmpkny aku terpaksa la rangkumkan kedua2 hari ni serentak je....seems xde pe yg jauh beza sgt dlm 2 hari ni...sahur n bbuka mcm biase...ade je mknan yg ak bli...smlm bbuka nasi tomato, hari ni bbuka nasi ayam...tpi sahur pg td pnye aku yg incharge...bt ayam blackpaper, sayur celor, pas2 reheat sardin n sup kentang yg mat mie bt...

Tpi today, pilihanraya Permatang Pasir....Alhamdulillah..kemenangan berpihak pada PAS....padan muke ko dacing bengong....jgn harap ko nk truskan agenda zalim ko 2 nk menipu rakyat je keje...ni kat parit raja ni pun klu nk tggu geng2 dacing ni bekerja tunggu time PRU je la...jalan pun berlubang..hrp time pilihanraya je jalan 2 serta merta jd cntik...ape la...bangang...pape pun, PAS menang...takbir....ALLAHUAKBAR !!!!


Esok da le kena serah jiggle 2 spatutnya utk subjek kontrak taksiran 2....wlupn jiggle utk grup ak x tlibat esok, tpi ptt ny ak kena handoff module yg kitorg kena bt 2....ntah la esok mcm mane...mnjwb je le dgn kak maziana 2...PA aku tu...huhu...

Haish, bnyk btol keje menimpa2 di bulan RAMADHAN ni...nk beribadat dgn tenang sket pn susah....ya ALLAH...bantula hambaMu ini menjadi lebih tabah....

-sekian-puase, fhm?-

1 Responses to Exercise Tempur Nafsu : Hari Ketiga dan Keempat

  1. IR NaDieZz Says:

    yeah..Alhamdulillah PAS menang..dapat kat BN abes laa