Pesta H1N1

Wednesday, August 12, 2009 at 4:13 AM
heheh.....UTHM cuti awal beb...tetibe je....mula dari rabu ni smpi la ke 23 ogos 2009....Setel trus...x yah le ak pk2 sgt nk siapkn kerja rushing lagi2 yg pasal jiggle subjek contract dan taksiran 2...huish...mcm2 btol....hehe

hurm...H1N1....memang bencana dari ALLAH....atas kesalahan umat manusia.....ya ALLAH...jauhkanlah aku dari penyakit ni....selain langkah pencegahan, tawakal kpd ALLAH jg merupakan salah satu cara terbaik menghadapi musibah ini....kte ni kurang lagi tawakal kpd ALLAH....masih terlalu percaya kepada aspek2 teknikal jika sesuatu penyakit wabak melanda....makin bnyk rancangan yang melalaikan disiarkan...makin banyak maksiat yang dilaburkan oleh pemimpin2 negara atas nama perpaduan dan 1 Malaysia....ape jadah ny sume ni....wahai umat, cuba kite bw2 bertaubat dan berubah hidup ikut cara ISLAM....insyaALLAH murka ALLAH akan reda dan insyaALLAH wabak in akan cepat dihapuskan olehNya....

Alang2 da cuti bnyk ni....aku gunakan sebaik mungkin....salah satu caranya gi tgk wayang...hehe...td aku dgn pakLah gi tgk wayang dkt dgn carrefour BP 2...tgk citer G.I Joe...syok jg....heheh...boleh tahan n berbaloi jgk le ak tgk citer 2....action movie beb...hehe...kmudian pas2 kitorg sblum smpi rmh masing2 ngeteh jap kat al-azhar tmn u.....layan je...terserempak dgn kak cik....ingt nak ajak lia join skali da alang2 kt tmn u ni....tpi, alamak...dah kol 1 lebey...xkan nk ajak anak dara makan bersama time2 2...agak2 le...huhu....


k la, esok aku nk blik kg...putrajaya...nek moto je...aku nak try blik sendiri....insyaALLAH...aku berserah kpd ALLAH moga2 perjalananku itu selamat...amin....k la, nak tido dlu...esok nak drive jauh ni...200 km ++....ok...

-sekian-

0 Komentar