SURUHANJAYA PERKHIDMATAN PELAJARAN

Thursday, August 6, 2009 at 12:03 AM
Hari ni ade taklimat SPP....ok la kan...bro tu citer pasal GST (DC 41) and mcm mana ttg kenaikan ke DG 41....hurm...I wonder la kan....mcm mn klu lepas tamat pengajian tpi aku xnak GST trus...aku nak ikut rancangan aku yg sedia ada utk smbg belajar dlm bidang kemahiran plak di Giat MARA...koman2 aku nak ade sijil SKM level 1 dlu sblum gi ngajar....mcm mane 2....ade sape2 blh jawab x....GST 2 brp lame tempoh mase die dari tarikh kte abes bljr r?

...yg x thnny bro 2 suke je citer pasal pencen2 ni....da kecoh stu dewan 2 nak pilih antara EPL (KWSP) n skim pencen....rilex la...lmbt lagi...entah sempat ke tidak aku habiskan perkhidmatan smpi tempoh umo 58 tahun 2....entah2 aku yang pencen awal dari dunia ni...sape tahu...kan...

-sekian-

0 Komentar