Exercise Tempur Nafsu : Hari 12

Thursday, September 3, 2009 at 12:29 AM
Inikah cobaan namanye...tertido lagi aku td....solat isyak kt masjid dpn markas 2...tpi aku escape terawih...ingt balik nak prepare slide utk sbjek mat nor ikhasan esok....tpi ak plak terlelap....nasib la ak dijagakan oleh paan (penjual kuih raya) 2....klu x pyh jg la ak nk sedar....huhu.....klu korg tgk citer spongebob kan, pasan x yg episod patrick n spongebob jd lutsinar 2...aku ni ibarat ikan yg cube tido ats katil baru 2 pas2 jaga kemudian menjerit coz terkejut...huhu...


Alhamdulillah...syukur...PSM aku dpermudahkan lagi...akhirny ak dpt jg brg yg sesuai yg insyaALLAH memungkinkan design litar bg projek aku dpermudahkan iaitu PLC model CJ1M...dengan input dan output yang masing2 15 setiap satu....mula2 giler jgk klu ak nk proceed dgn PLC asal aku CPM1A tu..dah le output ade 4 je...kejadahny...huhu...x padan dgn projek ak...nsb bek aku sembg dgn paan pasal PLC time kelas td 2....kelas kak mimi abes awal...jd ak pn trus rush ke lab pendawaian nak mintak PLC 2....alhamdulillah..I got the last piece....hehe...

Tb2 mggu ni satu yg aneh blaku pd ak...mgkn ak anggp sbgai antara cobaan jg...membe lama ak yg ak dah lama cari, Fatihah Anis....tb2 muncul dlm idop ak since ak berjaya contact die by facebook....x sgka dah hmpir atau lebih 8 thun kitorg x pnh bertanya khbr, die ble msg dgn aku mcm mesra je (jgn pk mesra len...mesra membe2 je)...dlu nak tau x cmne ak layan die...mase form 1 n form 2 dlu die ske je ajak ak sembg...tpi aku bt x layan je....hurm...seb bek die x mkn ati time 2....8 thun kmudian bru ak layan die....mgkn sbb time 2 fkrn ak x berkembg lagi kot...bdkny pn dah lawa...huhu...ade mcm iras cine sket...dah2, semoga ati ak x lebih2 thadap die....nnti kau jd mgharap plak...huhu...mmg cobaan pd ati aku...

-sekian-

0 Komentar