Bahana PSM ----> Moral Hampir DowN Sepenuhnya

Sunday, November 8, 2009 at 9:00 AM
PSM....memang menduga.....lagi2 PSM 2.....aku dah hampir2 ingin give up....ye la...projek aku ni mcm mega sgt je....aku ni pown satu....pe hal la bt bnyk2.....mau x mega ny...projek aku je da 3 barang dgn 7 litar....giler ke ape....da la viva sbgai org terakhir viva utk sem ni...lewat lak 2.....utk maklumat...aku viva 3 NOVEMBER 2009....memang bersejarah giler.....klu ikutkan aku da gagal psm 2 ni....huhu....mungkin ni nameny rezeki yg x dijangka....n projek mega aku tu plak x la operating 100%....juz 2 daripada 3 barang je function dgn baik....ape bley bt....sekurang2 nya aku kena bersyukur sbb akhirnya setel jgk viva aku ni....viva tersempoi....dah le tesis hntr hujung minggu n viva nye plak < 10 minit dgn hny T.H. Ashari je...hehe....


KEADAAN BILIK AKU MASE PSM 2 DILAKSANAKAN

Pape pun Alhamdulillah...selesai jgk bnd2 ni....Ape la yg aku bt sebenarnye ni...habes bercelaru hidup aku sbb PSM ni....tpi x ley jgk disalahkan PSM....aku jgk yg menempah kecelakaan....bt keje last2 minit...huhu....semoga ni jadi pengajaran dalam hidup aku....

GAMBAR PROJEK


- SEKIAN - JANGAN AMAL KEJE LAST2 MINIT...SAKIT JIWA JADI NANTI

1 Responses to Bahana PSM ----> Moral Hampir DowN Sepenuhnya

  1. IR NaDzALiK Says:

    ehe..Alhamdulillah..selesai semua..sampai terlepas2 ko nak update blog yer..ehe