New Skill Learned - Syukur -

Thursday, November 12, 2009 at 10:03 AM
Alhamdulillah....semalaman aku meneroka ttg enset aku ni...akhirny aku bjya juga ketemu dgn caranya mcm mn nk ubah theme dan ikon sepenuhnya ukt enset sony K850 aku ni....ha....memang la korg akan ingat " alah...mudah je, bt la mcm biase...download theme dan apply je la... " silap besar 2 beb....enset sony ni bukan mcm enset biase.... klu stakat try download theme 2 n apply g2 je bley, tpi kan icon2 die akan same je...xde perubahan....langsung x matching dgn theme yg korg apply.....ni bukan mcm enset nokia yang boleh apply theme trus g2 je...haha...bukan mudah...tpi akan mudah if tau caranya dan aku tau salah satu caranya....hehe...

Contoh Ikon Menu Yang Telah DiCustomkan untuk enset Sony Ericsson

Ikon Menu Biase Bagi Enset Sony Ericsson....Bosan...

p/s : klu nak tau, roger aku k...aku bley je ajar...free lagi 2...x yah nk gi kursus kt mane2....huhu...

- sekian -

0 Komentar